Lighting concept development

(UA)

СВІТЛОТЕХНІЧНА КОНЦЕПЦІЯ – це документ, що доповнює “БРЕНД БУК” або є його частиною і описує світлову сцену магазину, визначаючи такі основні світлотехнічні характеристики:

(UA)

  • Середній рівень освітленості
  • Світлову температуру світла
  • Індекс передачі кольору, що застосовується в магазині
  • Пропорції використання загального та акцентного типів освітлення
  • Особливості освітлення окремих зон (каси, примірочні, зони просування, зони спеціальних товарних груп, зони сервісу)
  • Пропорції рівня освітленості вітрини та вхідної групи в порівнянні з оточуючим середовищем торговельного центру чи вулиці
  • Застосування та розміщення зон “візуального магнітування”
  • Принципи використання прийомів управління візуальною перспективою
  • Рівні освітленості різних типів викладки

(UA)

Світлотехнічна концепція розробляється спільно маркетологами, дизайнерами та світлотехнічними інженерами та слугує базою для технічного завдання на розробку світлотехнічного проекту для кожної наступної торговельної точки.

Розробка концепції освітлення є завершальним етапом формування візуального образу магазину. Інжинірингова Компанія “Нова Лайт” будує концепції освітлення виходячи з глибокого вивчення маркетингової інформації бренду, магазину, мережі, цільової аудиторії. Неправильний вибір освітлення може легко зруйнувати геніальні дизайнерські рішення, знівелювати найкращі підходи мерчендайзингу і прийоми просування в середині торговельної зали.

(UA)

Кожна концепція освітлення містить основні параметри світлового образу торговельної точки, чітко формулює механізм ідентифікації магазину в середині екосистеми, що його оточує, описує відповідні техніки керування сприйняттям простору магазину, а також принципи поєднання інтер’єрних рішень зі звуковим та ароматичним супроводом.

Концепція освітлення має враховувати та підкреслювати властивості товарів, що представлені в магазині, особливості асоціативного сприйняття товарних груп, матеріалів, з яких вироблено сам товар і торговельне обладнання. Наприклад товари, що асоціюються у покупця з теплом та затишком, такі як вироби зі шкіри, мають підсвічуватись виключно теплим світлом, а товари, що асоціюються з чистотою, такі як вода чи товари для догляду за домом, медичні товари-прохолоднішими відтінками світла.

Для правильного сприйняття цінового позиціонування магазину в концепції ми враховуємо особливості сприйняття покупцями цінності товару та його ціни в залежності від співвідношення загального та акцентного освітлення, рівня освітленості та зонування. Доведено, чим більший вплив цінового фактору на прийняття рішення про купівлю, тим вищим має бути середній рівень освітленості, а саме світло має бути рівномірно розподілене в торговельному залі. І навпаки, якщо на перше місце в прийнятті рішення про купівлю мають вийти фактори престижності бренду та інші нецінові мотиви, середній рівень освітленості має бути зменшеним, а контраст між освітленістю на товарі та проходами – збільшеним.

Концепція обов’язково враховує зонування з окремими вимогами, наприклад зал примірочних, де освітленість знижується з метою розслаблення покупця; зони розміщення нових колекцій або акційних товарів, до яких необхідно привернути увагу покупців; зони викладки фруктів, хліба, м’яса, сирів у фуд рітейлі, де використовуються спеціальні спектри.

При розробці концепції у тісній співпраці з партнерами розраховуємо найсприятливіші маршрути пересування покупця торговельним залом та використовуємо інструменти “візуального магнітування” для забезпечення такого пересування.