Розробка концепції

Світло впливає на емоційний стан людини.  Ми знаємо як саме і використовуємо це у своїх концепціях.

Ми СТВОРЮЄМО КОНЦЕПЦІЇ на основі розуміння, як простір має сприйматись покупцем. Ми формуємо чітку ідентифікацію магазину та керуємо його торговельним простором.  

Для збільшення конверсії і середнього чека, ми користуємося наступними інструментами:

Створюємо натхнення. Шляхом вдалого поєднання світла з інтер’єром, ароматом і музикою ми налаштовуємо людину на правильний емоційний фон й отримуємо лояльного покупця. 

Підкреслюємо зонування магазину. Наприклад, у зоні примірочних, ми знижуємо рівень освітленості, щоб розслабити покупця, дати можливість пофантазувати; розставляємо акценти на зонах нових колекцій або акційних товарів; у продуктових зонах викладки фруктів, м’яса, хліба, сирів використовуємо спеціальні спектри.

Проєктуємо шлях покупця. В тісній співпраці з маркетологами розраховуємо найсприятливіші маршрути пересування покупця торговельним залом за допомогою «візуальних магнітів». 

Управляємо вибором конкретних товарів або груп. У концепції ми враховуємо особливості цінового позиціонування магазину, сприйняття покупцями ціни товару в залежності від співвідношення загального та акцентного освітлення, рівня освітленості й зонування. 

Захоплюємо увагу потенційних покупців. Ми створюємо концепцію освітленості, яка враховує та підкреслює властивості продукції, викликаючи в покупців бажання відразу понюхати товар або відчути його на дотик.

Привертаємо увагу до магазину, запрошуючи потенційного покупця зайти всередину. Для цього виділяємо світлом вхідну групу та вітрини на фоні навколишнього середовища магазину.