Розробка концепції

6.02.2018

Світло впливає на емоційний стан людини.  Ми знаємо як саме і використовуємо це у своїх концепціях.

Ми СТВОРЮЄМО КОНЦЕПЦІЇ на основі аналізу сценаріїв  використання приміщень в залежності від їх призначення та цілей діяльності, для якої вони проєктуються.

В залежності від типів  приміщень наші концепції допомагають

  • збільшити продуктивність праці в офісах, на виробництві та у складському господарстві
  • підвищити безпеку
  • зменшити плинність кадрів
  • підвищити відчуття комфорту в сфері послу та гостинності

Для промислових об’єктів, складських та логістичних комплексів система освітлення та електрозабезпечення формується навколо виробничих процесів та сценаріїв використання приміщень працівниками. Основний фокус – підвищення продуктивності праці, менша стомлюваність працівників, відповідність вимогам охорони праці, зменшення помилок, запобігання травматизму, гнучкість та ремонтопридатність системи.

Для офісних приміщень освітлення має ключову роль у підтриманні продуктивності праці. Правильно побудована  система освітлення дозволяє продовжити період активної концентрації людини з 30-45 хв. До 1,5 години. Наявність зон для переключення на інший режим уваги та ритму – додають кілька ефективних годин до робочого дня. Індивідуальне освітлення робочого місця та можливість управління ним – це новий рівень адаптивності, ергономічності та енергоефективності  сучасних офісів. Системи гарантованого безперебійного живленняобов’язкова складова наших реалій, які дозволяють працювати за будь-яких умов.

В роздрібній торгівлі наші концепції створюють безмежні можливості в ідентифікації магазину та управлінні його торговельним простором.  Ми враховуємо особливості цінового позиціювання магазину, сприйняття покупцями ціни товару в залежності від співвідношення загального та акцентного освітлення, рівня освітленості й зонування. Ми створюємо концепцію освітленості, яка враховує та підкреслює властивості продукції, викликаючи в покупців бажання відразу понюхати товар або відчути його на дотик.

Для збільшення конверсії і середнього чека ми користуємося наступними інструментами:

Створюємо натхнення. Шляхом вдалого поєднання світла з інтер’єром, ароматом і музикою ми налаштовуємо людину на правильний емоційний фон й отримуємо лояльного покупця. 

Підкреслюємо зонування магазину. Наприклад, у зоні примірялень, ми знижуємо рівень освітленості, щоб розслабити покупця, дати можливість пофантазувати; розставляємо світлові акценти в зонах нових колекцій або акційних товарів; у продуктових зонах викладки фруктів, м’яса, хліба, сирів використовуємо спеціальні спектри.

Проєктуємо шлях покупця. В тісній співпраці з маркетологами розраховуємо найсприятливіші маршрути пересування покупця торговельною залою за допомогою «візуальних магнітів». 

Управляємо вибором конкретних товарів або груп. Правильне співвідношення загального та акцентного освітлення в певній зоні може збільшити кількість підходів покупців до конкретного стелажа або полиціу торговельній залі.

Захоплюємо увагу потенційних покупців, запрошуючи потенційного покупця зайти всередину. Для цього виділяємо світлом вхідну групу, вітрини та інші спеціальні зони на фоні навколишнього середовища магазину.