Levi’s (Одеса, ТРЦ City Center)
Керівник проекту: Ольга Жабінець
Галузь: Fashion Retail, Чоловічий одяг, Спортивні товари, Жіночий одяг
![]() |
Одяг Levi’s – це історія перемоги комфорту над правилами, свободи над диктатурою дрес-коду, втілення свободи міста. Бренд Levi’s – це 150 років традицій і бездоганного крою. |
Загальна площа: 165 м²
Послуги:
Обладнання: світлодіодні прожектори акцентного освітлення серії LED MODEL T від EC “Nova Light”
Рівень освітлення вітрини: 2800 люкс
Рівень освітлення касової зони: 1000 люкс
Рівень освітлення (акцентне) на товарі: 1500 – 1800 люкс
Рівень освітлення(загальне) на товарі: 1000 – 1200 люкс
Рівень освітлення проходів: 800-900 люкс
Колірна температура світла: 3 000 Кельвінів
Індекс передачі Кольору: 94
Коефіцієнт R9: 65
Коефіцієнт пульсації світлового потоку: 2,8%
Джерела світла: LED модулі спеціального спектру Premium White від Philips.
Інші реалізовані проекти (магазини Levi’s):
м. Київ, ТРЦ “Sky Mall” проспект Генерала Ватутіна 2Т.